lauantai 5. joulukuuta 2015

Major Lazer Ruisrockiin

Ruisrock julkaisi ensimmäiset ensi kesän artistikiinnityksensä 1.12. Ensi kesänä Ruissalossa voi nähdä Cheekin sekä Major Lazerin. Cheekistä en välitä, mutta ei hemmetti miten innoissani oon siitä, että Major Lazer esiintyy siellä!

Mun lempparibiisti Major Lazerilta on Get Free, Watch out for this [Bumaye], Powerful sekä Keep in goin' louder. En ole kuitenkaan kuullut kaikkia Major Lazerin biisejä ja nyt alkaakin armoton valmistelu (aka biisien kuunteleminen) tuota keikkaa varten. 

Mä oon vielä aika unikko Ruisrockin kanssa, sillä oon ollut siellä vasta kahtena kesänä, 2014 ja 2015. Molemmilla kerroilla oon ollut siellä Emilin kanssa ja niin myös ensi kesänä. Tästä on näköjään tullut meidän perinne. 

Mä kyllä tykkään Ruisrockista festarina ihan älyttömän paljon. Paikkana Ruissalo on ihana ja Ruisrock onnistuu aina mun mielestä tarjoamaan jotain kaikille. 

Odotan jo innoissani seuraavia kiinnityksiä, haluaisin itse ensi kesän Ruisrockissa nähdä vaikka Veronica Maggion (Ruisrockin vakiokamaa), Lana Del Reyn, Aviciin, Kygon, Vestan, Petterin ja Say Lou Loun.

Ootteko te ollut Ruisrockissa? Mitä tykkäsitte? Kenet te haluisitte nähdä Ruisrockissa ensi kesänä?

4 kommenttia:

  1. Mää en oo koskaan VIELÄ ollut ruisrokissa mutta toivottavasti jo ensi kesänä ;__;

    http://maailmanrannikoilta.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. En oo ollu ruisrokissa:)
    Kiva blogi!
    http://jjjbloggaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista