perjantai 4. joulukuuta 2015

Julia Adams - Chanslös



Ruotsalainen Julia Adams julkaisi pari uutta kappaletta noin viikko sitten ja oon aika innoissani niistä. Mun lemppari noista kolmesta uudesta kappaleesta (Chanslös, Brändes ja 0400AM acoustic version) on juuri tämä Chanslös. Tykästyin tähän heti ekalla kerralla kun tätä kuuntelin. Aivan älyttömän hyvä kappale. Tätä kappaletta on kyllä tullut kuunneltua eniten nyt tämän viikon aikana.

Olen aikaisemmin kirjoittanut Julian kappaleesta 0400AM ja tuon tekstin voi lukea täältä. Tuo(kin) kappale nousi heti yhdeksi mun lemppariksi sen kuultuani.

Julia on kyllä ihan tehnyt mun mielestä tosi vakuuttavan debyytin ja odotan (jo taas) uutta materiaalia häneltä.

9 kommenttia:

  1. Mä nyt vastailen sulle tänne, niin näät mun vastaukset heti. Mutta kyllä, Melissa Horn on kyllä yks lemppari ruottalaisartisti!! Ja toi kyseinen kappale soi vähintään kolme kertaa päivän aikana mun kuulokkeista :D ihanaa, että joku on yhtä musiikkihullu ku minä, ja ei vaan jostain 60-luvun musiikista vaan ihan nykyajan musiikista koska kyllähän sitä hyvää musiikkia tehdään tänäkin päivänä (vaikka jotkut muuta väittävät.) :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva myös löytää toinen musiikkibloggaaja!! Niitä ei meinaan oo paljoo vastaan tullut :D

      Poista
  2. Pakko myöntää, etten ehkä ihan tällästä musaa kuuntele :D Kiva biitti kuitenki tässä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin tykkään erityisesti siitä biitistä! :D

      Poista
  3. Jännä blogi sulla :) Erilainen. Pitää kuunnella noita biisejä! :)

    VastaaPoista
  4. Kiva blogi! Ensimmäistä kertaa kuulin näitä kappaleita ja kuulostivat itse asiassa ihan hyviltä :)

    VastaaPoista
  5. Tää sun blogin aihe on kiva ja tykkään vieläkin bannerista!

    VastaaPoista