torstai 6. lokakuuta 2016

Syyskuun top 10

Heippahei taas! Kuukausi on vaihtunut, joten on aika viime kuun top 10-listalle! :)

Syyskuussa kuuntelin näköjään paljon englanninkielistä musiikkia, sillä listalla on vain yksi suomenkielinen eikä yhtään ruotsinkielistä (ihme!!).

Ja teille uusille tiedoksi  tai muillekin jos on ennen mennyt ohi, en siis tee tai valitse itse tätä listaa vaan oon kaikki nämä kattonut mun last.fm-profiilista. Sieltä siis pystyy näkemään mitä on kuunnellut viimeisen 30 vuorokauden aikana ja nämä olin mun top 10 kuunnelluimmat 1.10.

Mitäs te kuuntelitte syyskuussa? Löytyikö näitä biisejä teidän soittolistoilta?

1.

2.


3.


4.

5.

6.

7.


8.


9. 

10.

15 kommenttia:

  1. Tuo Arigato kappale on kyllä ihan huippu! :)

    Täytyypä kuunnella nuo muutki kappaleet.
    https://harrietgripenberg.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Noista kuunnellut olen Sucker For Pain, mutta voisin kuunnella myös nuo muutkin biisit :)

    https://misslittlemarie.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuuntelepa ihmeessä! :) Toivottavasti löytyy jotain kivaa kuunneltavaa!

      Poista
  3. Löytyipäs useampi uusi kiva biisi tästä! Pitääkin tallentaa omallekin soittolistalle :)

    VastaaPoista
  4. Eilen Spotify heitti ihan sattumalta ton Arigato -biisin ja tykkäsin siitä kyllä kovasti!! :)

    https://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Mäki oon kuullu aiemmin vaan ton Sucker For Painin ja pakko sanoa, että se oli kyllä paremman kuulonen siinä leffassa. Jotenki se vaan tuntu tylsemmältä nyt, asiaan varmaan vaikuttaa se, että leffassa tapahtuukin jotain samalla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en oo nähny leffaa niin en tiedä :D mä sit taas tykkään tosta kun toi on jotenkin erilainen :)

      Poista
  6. Jee täältähän tuli muutama biisi omallekkin listalle! :)

    VastaaPoista
  7. Pahoittelut, että tämä minun vastauskommenttini tulee pikkuisen myöhässä! Aikaa ei tuntunut riittävän missään kohdin vastaamiseen. D:

    Mutta mitkään noista ei ollut minulle tuttuja! Harvoin tulee kuunneltua englanninkielisiä biisuja. :) Biisi mitä oon itse nyt kovin ahkeraan kuunnellut on ollut Saara Aallon "We walking in the air". Olen siihen ihan rakastunut!

    Niin ja kiitos vielä kommentista!:)

    Kauniitaajatuksia.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heipähei! Ei haittaa :) Itse en olekkaan tuota kuullut, muhun ei oo ihan iskenyt Saara Aallon musiikki.

      Poista
  8. Tosi kiinnostavan olonen blogi sulla, uus lukija täällä! Melkeimpä kaikki on ollu kans omalla soittolistalla, tuo Capsizen oon kuullu monesti jossain mutta en tienny koskaan nimeä mutta tuo on kyllä ihana biisi ja nyt varmaan luukutan tota niin paljon että kyllästyn siihen :-D

    Toi Mura Masan 'What if I go' on kans aivan ihana biisi myös, ja video on yks mun lemppari musavideoista!

    https://yovencies.blogspot.fi/

    Vaihdoin juuri blogialustaa Wixistä bloggeriin joten ulkoasun muokkaus on projektin alla! Blogi tulee keskittymään eniten musiikkiin, tyyliin ja muotiin mutta postauksia on tulossa varmasti tulevaisuudessa myös muistakin aiheista.

    VastaaPoista