lauantai 17. lokakuuta 2015

Vesta - Anteeksi



Vesta on julkaissut uuden kappaleen ja mä oon niin innoissani siitä! Kuulin ensi kertaa hänen musiikkiaan noin vuosi sitten kun ensimmäinen kappale Varjo ilmestyi. Anteeksi on Vestan kolmas julkaisu.

Minä itse olen suuri Vesta-fani ja rakastan hänen musiikkiaan. Niin nerokkaat lyriikat ja tuo ääni! Mun mielipide on, että Vesta on yks Suomen lupaavimmista artisteista.

Voi olla, että suurin osa ei ole kuullutkaan Vestasta (vielä), mutta kuunnelkaapa pari kappaletta, olen aika varma, että ette pety.

Vielä hetki sitten Vestan musiikkia ei löytynyt Spotifystä, mutta näköjään nyt sieltä voi kuunnella tätä Anteeksi kappaletta sekä toista kappaletta nimeltä Kevät. Varjoa sieltä ei kuitenkaan vielä löydy ja toivonkin, että pian sitäkin voi sieltä kuunnella.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti