lauantai 10. lokakuuta 2015

Vanhat suosikit: Echosmith - Cool kids



Tämä laulu ei kauhean vanha vielä ole, sekä se on vieläkin yks mun lemppareista, mutta esittelenpä nyt silti tämän.

Kuulin tämän laulun ekaa kertaa noin vuosi sitten kun olin Emilin ja Maxin kanssa heidän kaverin luona Floridassa. En muista kuulinko sen ekaa kertaa autossa vai ehkä kun oltiin keilaamassa, mutta rakastuin tähän kappaleeseen heti.

Keväällä luin netistä, että Echosmith aikoo esiintyä Ruisrockissa ja aloin heti kuuntelemaan muitakin heidän kappaleitaan spotifysta. Rakastuin lisää.

Ruisrock sitten koitti ja näin Echosmithin livenä. Se oli eka keikka, jonka viime Ruisrockissa näin ja se asetti aika korkeen riman muille. Ja ei, mikään muu keikka ei yltänyt sen riman yli. Echosmithin keikka oli mun mielestä koko Ruisrockin paras.

Ja tuolla keikalla rakastuin taas lisää. He olivat vaan jotenkin niin ihanan energisiä ja iloisia. Ja arvostan niin paljon sitä, miten nuoria he ovat ja niin taitavia. Nuorin, rumpali Graham, (joka kuvassa on eniten oikealla) on vasta 16. Eipä nuo muutkaan kovin vanhoja ole, laulaja Sydney on 18, basisti Noah 19 ja kitaristi Jamie 22. Ja sekin vielä, että he ovat kaikki sisaruksia. Mä rakastan sisarusbändejä, miten voikin olla niin lahjakas perhe, että lapset keskenään perustavat bändin. Ja vielä menestyvätkin maailmanlaajuisesti.

Tämä biisi on ehdottomasti yks mun lemppari Echosmithin tuotannosta, muita mun lemppareita heiltä on Bright, Tell her you love her, Nothing's wrong ja Come together.

Jos ette oo vielä tutustunut Echosmithin tuotantoon, tehkää se. Ehdottomasti yks mun lempparibändeistä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti