torstai 15. lokakuuta 2015

Anna Puu - Jos nää seinät osais puhua



Bongasin tän biisin pari päivää sitten Paju Purovuon (@pajupurovuo) snäppivideosta ja jo sen 10 sekunnin jälkeen olin tykästynyt. Pakko oli tietenkin tämä kappale etsiä spotifystä ja nyt kuuntelen tätä melkein koko ajan. Aivan ihana.

En ole pahemmin kuunnellut Anna Puun musiikkia, oon aina ajatellut, että hänen musiikkinsa ei ole niin mun tyylistä, mutta ehkä tämä uusi levy, joka ilmestyi 9.10., on vähän erilaisempi ja jotenkin "modernimpi" kuin nuo aikaisemmat.

Anna Puulla on kuitenkin muitakin vanhempia lauluja, joista tykkään esim. Nuori loiri (2012) on yksi niistä. Tuo laulu onkin yks mun all time favorite.

Ja pakko sanoa vielä tästä levyn kannesta, tykkään tästä ihan älyttömästi, aikalailla täydellinen levyn kansi mun mielestä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti